Medlemsservices
Vi servicerer og rådgiver pensionsmedlemmer på vegne af vores kunder. Det gør vi gennem førende serviceoplevelser og rådgivning af høj kvalitet til lave omkostninger.
Vores rådgivning sker på et højt pensionsfagligt niveau gennem blandt andre rådgivere, der kender vores kunders værdier og DNA. Vi lægger vægt på at være opsøgende og give personaliseret, relevant og aktuel medlemskommunikation på tværs af kanaler. Det sker blandt andet ved hjælp af analyser og datamodeller, kvantitative og kvalitative indsigter og digitale løsninger. Hele vejen igennem har vi fokus på at sikre både medlemsoplevelsen og compliance.
Vores medlemsservice foregår i et tæt samarbejde med vores kunder, en skarp strategisk forståelse for deres forretning samt et stærkt hold af specialiserede kolleger.
Desuden varetager vi vores kunders administration og fungerer som it-systemleverandør.
Servicering af medlemmer
- Medlemsrådgivning og -service på tværs af kontaktpunkter og kanaler (telefoner, mails, portal, SMS mv.).
- Kampagner på tværs af kanaler.
- Betjening af arbejdsgivere.
- Opringninger til medlemmer.
Support og rådgivning
- Udvikling af kommunikation og marketing.
- Service- og UXdesign.
- Udvikling af kommunikation og kampagner på tværs af kontaktpunkter og kanaler.
- Rådgivnings- og selvbetjeningsløsninger.
- E-boks, PensionsInfo samt øvrige digitale kanaler.
- Data og analyse
- Rapportering til virksomhed på performance.
Administration
- Alderspension, dødsfaldsdækning, kritisk sygdom, invalidepension, begunstigelse, overførsler, indskud, bidragshåndtering, tab af erhvervsevne, supplerende indbetalinger mv.
- Sagsbehandling af medlemmer.
- Kundeadministration.
- Fremregning og vedligehold af bestand.
Systemleverandør
- Understøtter den løbende servicering, dialog og rådgivning af det enkelte medlem.
- Forsikringssystem.
- CRM-system.
- Hjemmesider før og efter login.
- Selvbetjeningsløsning.
- Telefonsystem.
- Ind- og udbetalingssystem.