Stordriftsfordele til gavn for medlemmerne
Hos Forca arbejder vi målrettet på at skabe stordriftsfordele og optimere vores kunders administration hvert eneste år. Det betyder lavere administrationsomkostninger, så pensionsselskaberne kan udbetale mest muligt til deres medlemmer - de mennesker, der hver dag bidrager til at holde vores velfærdssamfund i gang.
Søren Østergaard
Administrerende direktør
Nøgletal 2024
Kvalitetsmål
Forca måler hver måned kvaliteten af vores serviceleverancer til kunderne. Der er kvalitetsmål for hvert område, der dermed bidrager til den samlede kvalitet i leverancerne fra Forca. Servicemålene er med til at sikre, at Forcas kunder overholder lovgivningen, og giver kunderne et vigtigt redskab til at vurdere kvaliteten af de ydelser, vi leverer, og mulighed for at følge op på de aftalte mål.
Samlet servicekvalitet i leverancer på tværs af alle forretningsområder for 2024.
Medlemmernes tilfredshed med den telefoniske rådgivning og service de har fået i 2024.
På en 5-skala opnåede Forca resultatet 4,3 i vores måling af kundetilfredshed, hvor 4 er tilfredstillende.
Vores gode historier

Livshændelsesprogram sætter medlemmet i centrum

Ny og forbedret hjemmeside opfylder kundebehov

AI-lancering frigiver tid til endnu mere kvalitet for pensionsmedlemmerne
Bestyrelse
Peter Falkenham Formand |
Jon Johnsen
|
Helle Sejergaard |
Karsten Kjeldsen |
Sune Schackenfeldt |
Anette Anghaie Albiniussen |