Høj tilfredshed og effektivisering
I 2023 formåede Forca igen at effektivisere vores omkostninger pr. medlem med 18 kr. for hvert af de 706.000 medlemmer, Forca servicerer på vegne af vores kunder. Det er Forcas kerneopgave at holde omkostningerne så lave som muligt i kombination med at løse de komplekse og mangeartede opgaver, pensionsselskaber står med, og samtidig fastholde høj servicekvalitet og høj tilfredshed hos kunder og medlemmer.
Søren Østergaard
Administrerende Direktør
Nøgletal 2023
Kvalitetsmål
Samlet servicekvalitet i leverancer på tværs af alle forretningsområder for 2023.
Medlemmernes tilfredshed med den telefoniske rådgivning og service de har fået i 2023.
På en 5-skala opnåede Forca resultatet 4,1 i vores måling af kundetilfredshed, hvor 4 er tilfredstillende.
Vores gode historier
Flere data giver medlemmerne større indsigt i seniorlivet
Ny app kobler økonomisk overblik og trivsel
Ny hjemmeside tilpasset medlemmernes behov
Bestyrelse
Peter Falkenham Formand |
Jon Johnsen Næstformand |
Helle Sejergaard |
Karsten Kjeldsen |
Sune Schackenfeldt |
Anette Anghaie Albiniussen |