Højere aktivitet og lavere omkostninger
I 2019 voksede Forcas kunder betragteligt i antal medlemmer. Flere end 600.000 danskere serviceres nu gennem Forca. Samtidig steg aktivitetsniveauet hos kunderne, det mærkede vi blandt andet ved en stigning i antallet af pensionsindbetalinger. Alligevel lykkedes det os i 2019 at tage endnu et skridt mod målet om at reducere kundernes omkostninger, så administration af pensionsmidlerne bliver stadig billigere for dem, der sparer op til deres alderdom via en af Forcas kunder.
Steen Gram-Hanssen
Administrerende direktør
Nøgletal 2019 og kvalitetsmål
Medlemmernes tilfredshed med den telefoniske rådgivning og service, de har fået.
Forca var i kontakt med 303.178 medlemmer/slutkunder - via telefon, chat eller i forbindelse med sagsbehandling.
Processer, som kører automatisk inden for begunstigelse, overførsel, indbetalingsophør og pensionering.
Opnå stordriftsfordele ved at blive en del af
Forcas stærke kompetencefællesskab
Forca tilbyder strategisk outsourcing til ambitiøse pensionsselskaber, der vil udvikle serviceoplevelsen og holde omkostningerne nede. Vi servicerer 654.000 pensionsopsparere og er den største pensionsservicevirksomhed i Danmark. Med en agil tilgang til udvikling tilbyder vi skræddersyet stordrift og matcher den digitale transformation og komplekse lovkrav. Ligesom vores kunder kan hente sparring og support i Forcas stærke kompetencefællesskab.
Cases

Mere i pension til Forcas kunders medlemmer

Ny kundegruppe stiller nye krav til Forca

Ny teknologi som løftestang for effektivisering i Forca
Bestyrelse
Peter FalkenhamFormand |
Jon JohnsenNæstformand |
Helle Sejergaard |
Karsten Kjeldsen |
Sune Schackenfeldt |
Anette Albiniussen |